KONTAKT +421 905 322 005 MAPA STRÁNOK
 

Poradíme Vám

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

Meno:
E-mail:
Správa:

Napíšte číselne výsledok príkladu:
štyri plus deväť

 

Dokumenty na stiahnutie

  Airaroma popis
  Aromax brožúra
  Aroslim brožúra
  Katalóg produktov 

Airaroma


Chcete aby sa ľudia vo Vašich priestoroch cítili príjemne ?

Vstup do obchodu, hotela či do kancelárie, kde Vás uvítá svieža vôňa, vždy vyvoláva lepší pocit a dojem o spoločnosti.
Jedným z najnovších trendov v oblasti marketingu je aroma marketing. Je to séria udalostí, pomocou možného vplyvu vôní na ľudské správanie, stimulovať zákazníkov k nákupu tovaru a služieb, pracovníkov k vyššej aktivite.
Je dokázané vedecky, že informácie, vnímané s orgánmi čuchu vplývajú priamo a bezprostredne na rozhodnutia. Skúsenosti z aroma marketingu v posledných rokoch v mnohých krajinách preukázala svoju účinnosť, najmä v kombinácii s existujúcimi predajnými postupmi. Riešenie?? Airaroma



Proustovský pamäťový efekt - Podvedomé vnemy vyvolané vôňou alebo arómou.
Tradične my ľudia máme päť zmyslov - čuch, sluch, zrak, hmat a chuť. Ale iba dva z nich sú založené na vnímaní chemických látok a to vôňa a chuť. Vôňa a chuť nám dávajú informáciu o chemických látkách okolo nás. Ale vôňa je odlišná od všetkých ostatných zmyslov veľmi zvláštnym spôsobom. Vôňa, alebo zápach z dávnej minulosti môže uvoľniť príval spomienok, ktoré sú tak intenzívne a zarážajúce, že sa zdajú byť skutočné.... a my sme bližšie k pochopeniu, prečo.

Tento druh pamäti, kde nečakané stretnutie s vôňou vyvolá z dávnej minulosti späť príval spomienok, je nazývaný "proustovský pamäťový efekt", pomenovaný po Marcelovi Proustovi, francúzkom spisovateľovi a prekladateľovi.

Čuch je chemický zmysel viazaný na emocionálne centrum mozgu. Je to silný zmysel. Môže nás donútiť slintať, zmeniť našu srdcovú frekvenciu, príťažlivosť k osobám, alebo nasmerovať naše myšlienky na príjemné momenty v našom živote. Pachový vnem nás môže tiež stimulovať ku kúpe určitého tovaru.
Vôňa by mala byť kompatibilná s prostredím, v ktorom chceme použiť arómu. Stačí pridať príjemnú vôňu tak, aby vzniklo spojenie s určitým výrobkom alebo službou. Akékoľvek príjemná aróma, bude nakoniec robiť miesto príjemnejším pre zákazníkov, ale vôňa spárovaná s konkrétnym produktom, alebo službou, bude mať za následok viac pozitívnych reakcií a priamy vplyv na spotrebiteľské rozhodnutie.